hamskafrytka hamskafrytka
518
BLOG

Duda wysyla policje do autora niewinnego filmika

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 28

Gdy brak autorytetu u wykonujacego obowiazki prezydentata, wadza brzydko sie chwyta.

No pisiaczki to doczekaliscie sie, tyle pomstowaliscie na tego "wrednego" Bronka co to policje wysylal do tego niewiniatka ktory gre promowal gdzie go..m prezydenta zabijaja, a teraz wasz ukochany Dudus robi to samo i to za naprawde niewinny filmik. Pewnie wam glupio nie jest bo po pelzajacych uczciwosci sie nie spodziewam.

http://www.tvn24.pl/przesmiewczy-film-z-andrzejem-duda-zniewazyl-prezydenta,614261,s.html

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka