hamskafrytka hamskafrytka
472
BLOG

No to "patrioci" maja swojego Cybe.

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 23

Patriotyczna praca roznych wielbicieli zolnierzy wykletych, tych roznych @sowincow, @esek i @ufek, jak rowniez politykow pis przynosi rezultaty.

Bloger @synchmaster2233 z wykop.pl zamiescil takie oto znalezisko,

http://24legnica.pl/patriota-z-legnicy-zabijal-mlotkiem-zdrajcow-narodu/

 

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka