hamskafrytka hamskafrytka
638
BLOG

Kompromitacja Wassermanowny

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 22

No to bylo zwyczajnie sliczne

http://www.tvn24.pl/konstytucjonalista-trybunal-konstytucyjny-podlega-tylko-konstytucji,627974,s.html

Oto mlode kadry PiS, klamie w zywe oczy, bo jakos nie wydaje mi sie ze ta prawniczka przeczytala tylko jedno zdanie z ksiazki ktora cytuje powolujac sie na opinie autorytetow prawniczych, ale dla prezesa zapewne najwazniejsze ze po linii pratyjnej i wspiera teze jakoby TK musial procedowac wedlug zaskarzonej ustawy by moc ja rozpatrzyc. 

Prawnikiem nie jestem wiec tylko na tzw logike rzeczy biorac. Jesli Sejm wytworzy ustawe rozwiazujaca TK, ktora w oczywisty sposob nie jest zgodna z Konstytucja, to w Polsce nie bedzie sadu ktory moglby taka ustawe uniewaznic, bo wedlug PiS TK musialoby poddac sie takiej ustawie.

To wydaje sie byc oczywiste ze taka interpretacja prawa ktora prezentuje Wassermanowna, z cala reszta PiS, jest razacym naciaganiem.

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka