hamskafrytka hamskafrytka
415
BLOG

PiS likwiduje Biuro Pelnomocnika do spraw Rownego Traktowania.

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 12

 

Ta decyzje popieram z calego serca. Lewackie instytucje tego rodzaju nalezy likwidowac. Nastepnym krokiem powin byc ustawa zabraniajaca finansowania z zagranicy wszelkiego rodzaju inicjatyw promujacych lewackie ideologie w rodzaju gender, homoseksualizm, tzw "rownosc" czy multikulti. W szczegolnosci powaznym zagrozeniem dla naszego panstwa i narodu sa fundacje finansowane z zagranicy. Rzadzacy powinni wprowadzic ustawy ograniczajace prawa wlascicielskie podmiotow zagranicznych inwestujacych w medja. Niedopuszczalne, moim zdaniem, jest wiekszosciowy (nie wspominajac o calkowitej wlasnosci) pakiet udzialow podmiotow i osob zagranicznych w telewizjach, stacjach radiowych, czasopismach, gazetach oraz innych wydawnictwach.

Promowanie wartosci czy raczej zboczen i innych dewiacji przez obce osrodki maja na celu oslabienie naszego narodu i jako takie stanowia wroga dzialalnosc dywersyjna. W przypadku stwierdzenia  posiadania przez obcy podmiot udzialow w przedsiebiorstwie medialnym ktory wspiera tego rodzaju poglady, przedsiebiorstwo takie powinno byc zlikwidowane a wlasciciele pociagnieci do odpowiedzialnosci i ukarani. 

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka